Re: Pytanie

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 20:06:00 MET

In article <Pine.GSO.3.95.961125170752.6996B-100000_at_zosia> cyborg_at_zosia.tl.krakow.pl (Wojciech Krawczyk) writes:
>From: cyborg_at_zosia.tl.krakow.pl (Wojciech Krawczyk)
>Subject: Re: Pytanie
>Date: 25 Nov 1996 17:13:58 +0100
>>
>Windows95 osr2 to kolejna wersja 95, trochu uleprzona - poprawiono bledy
>ze starego95. Pozatym zastosowano nowy FAT, przy ktorym nie ma zaleznosci
>pomiedzy pojemnoscia dysku, a dlugoscia klastra. Ta wersja win czesto jest
>nazywana win96 - jednak blednie.
> Wojtek

Na grzybie sprzedaja Win'96 (NASHVILLE) oraz updated Windows'95
(o ktorym mowa wyzej)
I jak tu mowic ze support M$ jest zly :)

PS
Czy ktos sie spotkal, aby po pol roku spokojnej pracy
system Windows'95 rozwalil extended partittion na dysku,
kasujac przez to kupe danych ? (ja sie wlasnie spotkalem :)

Wojciech Galazka
PS
Dzieki za cenne rady o Quantumach, ale nie ma (?) Quantumow wiekszych
niz 3.8 GB w sprzedazy.