Re: Times New Roman CE

Autor: czarek (czarek_at_gielda-sam.slupsk.pl)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 11:39:02 MET

Krzysztof z00mbie Trzaskulski <z00mbie_at_cc.uni.torun.pl> napisał(a) w
artykule
> Mam problem. Otoz mam klopoty z fontem Times New Roman CE pod
> WfW. Zaczelo sie od klopotow w Word'zie. W czasie pisania tym fontem
> litery wygladaja jak "rozstrzelone" tzn. jak gdyby miedzy literami by-
> ly wstawione spacje. Jest tak na ekranie i wydruku. W innych aplika-
> cjach, w ktorych mam ustawione te fonty (Agent, NetSzkapa, Eudora),
> ekran wyglada OK, jednak wydruk jest "rozstrzelony". Ponowna insta-
> lacja Word'a (najpierw myslalem, ze to jego wina) i "nainstalowanie"
> od nowa WfW nic nie daly.

> Przeniesienie tych fontow z innego kompu-
> [...]
A czy wykasowales ten font? Rowniez pliki FOT?
Jesli skopiowales tylko pliki TTF to to nie wystarcza.
1. Odisnataluj fonta z ustawieniem kasowania z dysku
2. Sprawdz, czy nie zostaly jakies inne pliki TTF i FOT od TimesNewRoman CE
3. Sprawdz, cz w win.ini nie ma jakis dziwnych podstawien dla tego fontu
(rowniez dla TimesNewRoman bez CE) - jesli sa to je usun.
Jesli to nie pomoze to przesiadz sie na .................. (wypelnic
dowolnie, bule nie Windows).

--
Cezary Grabski
czare_at_gielda-sam.slupsk.pl