Re: Times New Roman CE

Autor: KJ (kjanik_at_149.156.96.9)
Data: Mon 25 Nov 1996 - 17:31:22 MET

Krzysztof z00mbie Trzaskulski wrote:

> Witam...
>
> Mam problem. Otoz mam klopoty z fontem Times New Roman CE pod
> WfW. Zaczelo sie od klopotow w Word'zie. W czasie pisania tym fontem
> litery wygladaja jak "rozstrzelone" tzn. jak gdyby miedzy literami by-
> ly wstawione spacje. Jest tak na ekranie i wydruku. W innych aplika-
> cjach, w ktorych mam ustawione te fonty (Agent, NetSzkapa, Eudora),
> ekran wyglada OK, jednak wydruk jest "rozstrzelony". Ponowna insta-
> lacja Word'a (najpierw myslalem, ze to jego wina) i "nainstalowanie"
> od nowa WfW nic nie daly. Przeniesienie tych fontow z innego kompu-
> [...]

Czolem !
Mysle, ze to dziala tak:
1. Uruchom control panel (penel sterowania)
2. Uruchom printers (drukarki)
3. Kliknij settings (ustawienia)
4. Kliknij options (opcje)

W dolnym, lewym rogu znajdziesz taki box: Print TrueType as graphics
(drukuj TrueType jako grafike). Zamarkuj toto, wyjdz i juz powinno byc
dobrze.
Jedna uwaga: musisz miec zainstalowana jakas drukarke.

Powodzenia
Krzysztof Janik