Sound Blaster 32 PnP

Autor: Zygmunt Kałuża (zygmuntk_at_rci.bitbank.rzeszow.pl)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 16:13:47 MET

Mam problem z kartą dźwiękową SOUND BLASTER 32 PnP.
Otóż działa bardzo dobrze pod Windows 95, natomiast w żaden sposób
nie mogę jej zmusić do działania w DOS (czasami jest to konieczne,
gdy dla uruchomienia programu brakuje pamięci pod Windows 95).
Program, który automatycznie powinien odszukać wolne przerwanie,
kanał DNS (diagnose) nie daje rady - nie wybiera żadnego adresu ani
nru przerwania.
Nie pomagają ręczne ingerencje.

Może ktoś udzieli mi rady - co robić. Tylko nie oczekuję rady,
aby "wyrżnąć" Windows 95 z dysku ?

Z poważaniem

Zygmunt Kałuża
e-mail: zygmuntk_at_rci.bitbank.rzeszow.pl