Re: PROCESORY - POWOLI WYMIEKAM

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 22 Nov 1996 - 14:26:17 MET

On 22 Nov 1996 12:07:47 +0100, XZBROJA_at_wodnik.iis.pw.edu.pl (HIT-MEN)
wrote:

> Witam wszystkich.Przez tydzien przysluchiwalem sie co tak
>naprawde na tej liscie piszczy i mam maly bol glowy.
>Chcialbym zmienic komputer dokladnie procesor,plyta i karta grafiki.
>Co do karty to juz wiem,ale procesor i plyta to maly problem.
>Mam na zakup tego 15-20 mln.Potrzebuje jak kazdy bardzo szybkiego
>sprzetu za minimum pieniedzy.Z tego co sie zorientowalem to procesor
>Cirrix jest przez prawie wszystkich odstawiany na zlom,a AMD K5
>bardzo dziwnie sie zachowuje czyzbym mial brac tylko pod uwage
>pentium ?

> [...]

Problem z AMD K5 polega na tym, ze nie jest on Intelem. To z pozoru
bezsensowne zdanie ma jednak swoj sens. Chodzi o to, ze jak ktos sobie
kupi AMD K5 i potem mu sie zdarzy, ze cos sie wiesznie albo nie bedzie
dzialac to od razu krzyk, ze to wina AMD bo niekompatybilny. Taki gosc
nie bierze pod uwage, ze wina lezec moze w pomieszanych typach kosci
pamieci, w karcie graficznej lub stu innych rzeczach, Gdyby mial
Intel'a wtedy musialby sie zastanowic glebiej co w trawie piszczy.
Ja i paru moich znajomych mamy K5-tki (PR-100) i nie narzekam. Nie
twierdze, ze wszytkie problemy z K5 opisane na tej liscie to
nieprawda. Ja akurat patrze na stosunek cena/potencjalne ryzyko i
wyszlo mi, ze jednak moge kupic K5 (jest o prawie 200 tanszy od P100).
Powtarzam, ze jest to tylko moje prywatne zdanie.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** Very funny, Scotty. Now beam down my clothes **