Re: dyski Quantum Fireball - dobre?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 21 Nov 1996 - 16:07:34 MET

21 Nov 1996 01:15:16 +0100, luczakp_at_doskomp.lodz.pl (Piotr #uczak)
napisał(a):

>Poza tym firma Quantum produkuje już w serii Fireball dyski o pojemności
>3,2GB, 4,3GB i 6,4GB, oczywiście wszystkie kompatybilne w dół z IDE.
>Akurat model, który kupiłem, nie jest chyba z tego "rzutu". Powyższe
>modele mają nowy interfejs UltraATA (transfer do 33MB/s, podczas gdy
>PIO4 "tylko" ok.16MB/s).
> Piotr Łuczak
> luczakp_at_doskomp.lodz.pl

Plyta nie ma UltraATA. Dysk moze miec...

PS. Najlepszy i msz jedyny wiarygodny test szybkosci dysku to:

copy duzyplik.dat >nul

i mierzyc stoperem, a pozniej tylko podzielic wielkosc pliku przez
sekundy i prawda wychodzi na jaw :).

>Mój też, zwłaszcza jak przełączyłem 60Hz na 75Hz (w rozdzielczości
>1024x768 pod Win95) ;-)

W tej rozdzielczosci na D15" juz niewiele widac... A juz w Agencie
absolutnie nic. :)

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!