Re: win95

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 23:43:48 MET

20 Nov 1996 13:29:57 GMT, joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki)
napisał(a):

>NC i SZYBKIE kopiowanie? Zabawne - zwlaszcza w porownaniu z DN...

He, he, znajomy twierdzil to samo. No to mu udowodnilem, ze NC
szybciej kopiuje pliki. Przegral piwo, ale stwierdzil, ze gdyby to
byly male pliki, to DN bylby szybszy. Przegral drugie piwo.

>A jesli tak bardzo zalezy Tobie na edytorze z NC to nic prostszego -
>ustawic DN tak, zeby uzywal edytora nortonowskiego... to jest
>konfigurowalny program... w przeciwienstwie do NC

Faktycznie "konfigurowalny". Jak windows i jego rejestry. Tak
chaotycznie rozplanownych menu nie ma zaden inny manager.

PS. Uzywanie zewnetrznego edytora mozna takze ustawiac w NC.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!