Re: Kupno na gieldzie

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 23:46:19 MET

Wed, 20 Nov 1996 16:56:26 -0800, Bogdan Mizerski <BogdanM_at_tch.waw.pl>
napisał(a):

>Problem nie jest maly.
>Jezeli :
>1. Nie mieszkasz w Warszawie
>2. Nie znasz giełdy
>to sobie daruj. Chyba ze lubisz hazard ....

Ja lubie. :)

>W niektorych stoiskach mozesz sprawdzic sprzet od reki, w innych nie.

Jak tam sprawdzac sprzet? Bylem na wakacjach, to cos na tej
"ekologicznej" gieldzie pradu nie widzialem. :)

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!