Re: programy dla OS/2 V4

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 19:25:16 MET

On 19 Nov 96 at 2:24, Gregorio Kus wrote:

> ja uwazam ze poza ludzmi rzeczywiscie uprawiajacymi muzyke
> komputerowa nie ma kompletnie sensu wyposazanie komputera
> w cokolwiek ponad SB Pro
> wiec mam SB Pro i gry DOSowe maja dzwiek w moim OSie
>
> Grego
>
> P.S. Ja oczywiscie wierze w przewage Wave nad FM
> ale jak chce posluchac muzyki to wlaczam kompakt
> a nie player do plikow MIDI.
> A realistycznosc rykow wydawanych przez potwory w Doom'ie
> nie jest dla mnie wystarczajacym argumentem za kupieniem
> karty 16 bitowej.

Gra ma mi dawac maksymalna rozrywke i maksymalnie "przenosic mnie" w
tamten swiat, wiec taniutki Gravice Ace jest wedlug mnie bardzo
trafnym zakupem.

Jednak problem w moim OSie jest taki, ze wykrywa mojego Zoltrixa (SB
Pro Clone), ale nie ma dzwieku - czasami pojawia sie w dziwnych
miejscach - np. raz w Cywilizacji dwa pod Windowsy mialem muzyke (bez
dzwiekow). Najbardziej martwiace jest to, ze w samym OSie w ogole nie
ma.

To samo probowalem z Karta Typhoon PNP. Niestety jej OS nawet nie
widzi. Karta ta jest chyba jednak jakas lipa (pod dosem dziala), bo
na opakowaniu jest : Drivers for OS/2 i tyle - w srodku nie ma nic.

Lech Wiktor Piotrowski
    a_j_p_at_it.com.pl