Re: Subiekt 4 wywala sie na Pentium?

Autor: Blazej Kotelko (blazej_at_insert.igo.wroc.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 16:49:42 MET

> Okay, czytam manuale (zawsze):))

Nie kazdy czyta. Sorry.

S4FOXINT24=OFF

> To tez bylo, ale ten programik wmawia mi np. ze mam siec lokalna, ktorej
> nie mam w tej hurtowni

Co ci wywala taki komunikat? Subiekt? Przelaczenie tej zmiennej nic nie
zmienia z tych rzeczy.

> To bedzie, wybieram sie do sprzedawcy komputera...

I bardzo dobrze.

> No nie wiem, bo w razie zadymy to Insert moze powiedziec, ze oni nic nie
> wiedza, kontaktowac sie ze sprzedawca programu, bo o nim i jego
> sprzedawcach mowa, nie o komputerach... itp., co zreszta wyraznie
> napisano w umowie gwarancyjnej. Sprzedawca wzial pieniadze i ma mnie
> gdzies. Zreszta o stwierdzenie, nie o praktyke mi chodzi. Nie wiem czy
> wyrazilem sie jasno, ale tak to zrozumialem: Kupiles - your problem.
> Kontaktuj sie moze pomozemy/wymienimy, a jak nie to dystrybutora. mam
> nadzieje, ze moje odczucia sa bledne.

Chodzi o to, ze nie jezdzimy do klientow jak maja problemy. Z zalozenia.
Nigdzie, nawet we Wroclawiu. Jezdza nasi dystrybutorzy i stad taki punkt.

Natomiast trzeba odrozniac sprzedawce zw sklepie, ktory sprzedaje S4
(takich sa setki) on dystrybutora (to jest goscia, ktory byl u nas na
szkoleniu, ma papier i swiadczy uslugi posprzedazne dla klientow).
Skierujemy cie do tego drugiego, chyba, ze takiego kompletnie nie ma w
poblizu.

Blazej

--
Blazej Kotelko