Re: Internet Mail i HTML

Autor: Darek Ćwiklak (dacek_at_geocities.com)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 11:55:05 MET

Fakt, jest ikonka GeoCities, ale cos za to jednak daja - darmowy
e-mail i strony WWW.
> Radek Poplawski napisal:
> Nie chce mi sie juz dyskutowac. Powtarzam: M$Mail ma blad, ktory
> utrudnia (uniemozliwia) odczytywanie multiparted-messages, gdy
> pierwsza czesc jest w HTML, a druga nie.
Zgadzam sie z Radkiem. Ogolnie nie powiem, M$ Mail mi sie podoba(l)
ze wzgledu na "graficzne miedzymordzie", ale ten ewidentny blad na
razie go dyskwalifikuje. A blad jest bledem, bo te same maile w
Pegasusie czy Mailu NNavigatora przychodza jak trzeba (w NN nawet z
obrazkiem).

Pozdrawiam,

Darek Cwiklak
dac_at_gazeta.pl