Re: Monitory 15"

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 22:58:56 MET

Tue, 19 Nov 1996 18:04:45 +0100, Piotr <piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl>
napisał(a):

> Wydaje mi sie, ze na zadnym monitorze nie mozesz przekroczyc wartosci
>granicznych (u ciebie 100Hz i 64kHz). Po prostu monitor robi sie czarny
>lub dzieja sie straszne rzeczy na ekranie. Przekraczajac te wartosci
>chyba mozna popsuc niektore monitory (ale jak wyzej, zwykle i tak po
>przekroczeniu, obraz traci synhronizaqcje i nic nie widac).
> Jak chcesz to mozesz miec na przyklad 80Hz przy 60kHz jesli ustawisz
>tryb interlaced. Monitor wtedy z szybkoscia 80Hz odtwarza CO DRUGA
>LINIE na ekranie, wiec tak naprawde masz 40Hz odswierzania calego
> [...]

Nigdy nie uzywac interlaced!!! Przeciez wlasnie interlaced "migocze"!
Dana linijka pojawia z czestotliwoscia 40Hz, co dla oczu jest
zabojcze. To prawie taka jakby patrzec na jarzeniowke. I nic tu nie
pomoze druga z przesunieta faza, nawet jesli bedzie zamontowana tuz
obok pierwszej.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!