Re: Partycja nie chce startowac

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 20 Nov 1996 - 03:42:43 MET

>Jestes pewien ze dobrze podlaczyles tasiemke ?
>Na niektorych dyskach wystepuje taki efekt gdy sie podlaczy tasiemke
>odwrotnie.
> , ,
> Vojtu$ "LEO" Smietanski
> vojtus_at_zeus.polsl.gliwice.pl

To juz drugi smieszny posting jaki dzisiaj czytalem.
Oba od ciebie. Pierwszy na temat przegrywania boot sektora
po to zeby miec do wyboru W'95 albo W3.11. To miala byc
KLAROWNA instalacja ??

Teraz na drugi temat: moze nie zauwazyles, ze Toshiba to laptop
a nawet notebook. Nie rozbieralem go az tak, zeby mu zdejmowac
tasiemke i ja odwrotnie wlaczac. Ostatnia Toshibe jaka rozbieralem
to bylo z 6 lat temu (flop nie czytal dyskietki z systemem
a na twardym dysku 20MB jeszcze nie byl zainstalowany)
Okazalo sie po czesciowym rozebraniu, ze flop sie nie kreci bo sie zacial
Wystarczylo go lekko popchnac i do teraz dziala bez zarzutu.

Poniewaz komputer jest na gwarancji to nie zamierzam go rozbierac
tylko z ciekawosci. Juz wyroslem z tego.
PO drugie w laptopach po prostu sie nie da odwrotnie wlaczyc takiej
tasmy bo tam jest wszystko skrojone na miare, z dokladnoscia do
milimetra.

Romek