Re: EDO vs FPM - wyniki testu

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 20:07:39 MET

>Jesli chcialbyc sparawdzac parzystosc na EDO to nie byloby to juz EDO (mam
>nadzieje ze wiesz i rozumiesz jak dziala EDO)

Piotrek!
hm... przegladalem ostatnio ksiazki i inne materialy jakie posiadam, usilujac
zrozumiec dokladnie, dlaczego nie moze byc SDRAMow i EDO z parzystoscia. i
cholera nijak mi to nie chce wyjsc :( moze ty mnie oswiecisz i napiszesz slow
pare jak dokladnie dziala EDO, bo jesli masz racje w tym co napisales, to
znaczy, ze ja czegos nie czaje do konca...

karpio