Re: help: lost clusters & NU

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 19:11:26 MET

> Lost clusters found. There are ___ lost clusters in ___ chains itd...
> I proponuje repair.
> Ale problem z tym, ze raz juz mu zrobilem repair, ale potem znalazl te
> lost cluster gdzie indziej, ja mu znowu repair, a ostatnio on mi znowu
> lost clusters found. O co chodzi ??? Co to sa owe lost clusters ???
> Moze by mi to nie przeszkadzalo (nie moge tylko wywolac 'disk speed'),
> ale chyba COS jest nie tak.

jesli masz bardzo duzo zgubionych clustrow, to jest na to tylko jedna metoda:
odpalasz chkdsk /f, nastepnie robisz del *.chk i powtarzasz operacje do
momentu az poskutkuje (czasem kilkadziesiat razy). spowodowane jest to
ograniczona pojemnoscia glownego katalogu, ktory nie moze pomiescic tylu
plikow.

karpio