Re: S3Virge & Linux

Autor: Wojtek_Piecek_at_camk.edu.pl
Data: Mon 18 Nov 1996 - 19:35:15 MET

> niedawno kupilem sobie S3Virge i podczas instalacji linuxa Redhat 4.0
> zawiodelm sie. Nie bylo driverow do tej wlasnie karty. Czy moze ktos wie
> gdzie moge w.w potrzebne drivery znalezc. na www.s3.com nie udalo mi sie
> znalezc albo nie rozumiem ich strony. ( Maybe I'm Lamer ).
>
> moze ktos ma to niech mi z laski swojej podesle.
>
> A z drugiej strony czy to jest naturalne ze w driverach do windows znalazlem
> instalke rzegladarki mpegow tylko do win95. Bo ja raczej uzywam tez win 3.11
> i a przydalaby mi sie taka przegladarka. Wiecie gdzie moge owa znalezc ???

Mozliwe rozwiazania:

. ftpnac sie na ftp.icm.edu.pl/pub/Linux/... poszukac katalogu z najnowsza
  wersja X (3.2) dedykowana dla kart S3Virge. Sciagnac, zainstalowac -
  pracowac dalej.
. ftpnac caly upgrade do X 3.2 (chyba ja sa rpmy?)
. ftpnac capy i nowy X 3.2 ze wspomnianego wyzej hosta - chyba nadmiar
  szczescia
. zakupic komercyjne drivery Xinside za okolo $125 (szczegoly:
  http://www.xinside.com).
. w razie klopotow moge podac ten jeden plik i powiedziec co dalej.

-w