S3Virge & Linux

Autor: Zbigniew Wasik (zbych_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Nov 1996 - 18:11:39 MET

  niedawno kupilem sobie S3Virge i podczas instalacji linuxa Redhat 4.0
  zawiodelm sie. Nie bylo driverow do tej wlasnie karty. Czy moze ktos wie
  gdzie moge w.w potrzebne drivery znalezc. na www.s3.com nie udalo mi sie
  znalezc albo nie rozumiem ich strony. ( Maybe I'm Lamer ).

      moze ktos ma to niech mi z laski swojej podesle.

  A z drugiej strony czy to jest naturalne ze w driverach do windows znalazlem
  instalke rzegladarki mpegow tylko do win95. Bo ja raczej uzywam tez win 3.11
  i a przydalaby mi sie taka przegladarka. Wiecie gdzie moge owa znalezc ???

                                Zbych

--
     **   o  Name:  Zbigniew Wasik                          **