Re: Podkrecanie pentium (jak?)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 19:38:38 MET

> Mozna podkrecac ale bez przegiec. Przy podkreceniu 100 na 133 gubi
> sie czasami Win 95, ale to zalezy od plyty. U mnie dziala na 120.

a jak wyjasnic, ze moj 133 bez problemow biega @75MHz x 2.5? wychodzi ponad
180MHz i jest naprawde szybko. nie wylozyl sie jak dotad ani razu w sposob,
ktory wskazywalby na procesor. procesory 133, 166 itd wykonywane sa
generalnie w tej samej technologii. poniewaz jest wieksze (znacznie)
zapotrzebowanie na 133 niz na 200 wnioskuje, ze duze czesc ukladow daje sie
bez problemow podgonic. po prostu sa testowane @133 i tyle. wyzej nikt nie
sprawdza, a czasem dzialaja. natomiast te szybsze sa juz testowane znacznie
dokladniej.

karpio