Re: Czy to prawda, ze Caviar typu 21200 to nieudany model ?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 19:31:40 MET

> Bez problemu odzyskuje dane, bo przechowanie _tablicy_partycji_ to
> kilkadziesiat bajtow na dyskietce... :)

ty masz takie rzeczy na dyskietkach, ja tez. ale czy kazdy je ma? mialem
wiele sytuacji, kiedy musialem po pare dni siedziec nad dyskiem, bo klient
nie wiedzial jak to zrobic :o jakby mial kopie tego co trzeba na dyskietkach
poradzilbym sobie w pol godziny...

karpio

ps. proponuje zakonczyc ten watek bo jest bez sensu i nie na temat