Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Sun 17 Nov 1996 - 17:19:32 MET

RoMan Mandziejewicz <roman_at_silesia.pik-net.pl> napisał(a) w artykule
<328C848B.A3F_at_silesia.pik-net.pl>...
> [...]
> _roznych_ instalacjach). Za kazdym razem Szklarnia instalowala sie
> prawidlowo, ale... nie nadawala sie do pracy.
> Powody: banalne - przestarzale drivery, niemoznosc dobrania monitora,
> blednie wykryte urzadzenia itd.
> Konkretny przyklad: doprowadzenie do stabilnosci systemu, z ktorego
> piszcze ten list wymagalo:
> - dokupienia 16 MB RAM - okazalo sie, ze 16 MB to za malo do stabilnej
> pracy.
> - wymiany monitora - Szklarnia nie potrafi ustawic prawidlowego refresh
> rate dla monitorow o max odchylaniu poziomym 40 kHz - obraz byl

tu akurat klania sie driver do karty video
ja mam Diamonda i moge sobie wszystko ustawicw InControl Tools

> - znalezieniu w internecie _aktualnych_, dzialajacych prawidlowo
> driverow do karty miroCrystal 12SD (S3Trio32, 2 MB RAM, VLB) -
> dostarczone ze Szklarnia albo sie wieszaly, albo dawaly niektore kolory
> w poziome paski.
Ten moj Diamond to akurat S3Trio32 i bardzo dobrze dziala ze standardowym
driverem z Framug 95

> - miesiaca wyszukiwania drobnych narzedzi, oraz wylapywania programow,
> ktore rozwalaja Szklarnie.
> - recznego ustawienia vcache (ani slowa w resource kit o MinFileCache i
> MaxFileCache) - potrafil zaalokowac na cache 28 MB RAM, a Netszkape
> zeswapowac.

racja!

> - wywalenie 'splash screena' - tego przy starcie programu - zarl sie z
> EGAPL.EXE.

? to ciekawe ???

> Po miesiacy walki z maszyna udalo mi sie doprowadzic do stabilnej pracy
> non-stop - dziala 24h/dobe od lipca'96.

> Nie trzeba szukac - wystarczy odpalic jakas bardziej wymagajaca
> aplikacje, albo zazadac pelnego wykorzystania mozliwosci maszyny - same
> wyleza.
>
> RoMan.

Poza tym ja reinstaluje Framugi 95 standardowo raz w miesiacu, lub po
przejrzeniu zawartosci nowej plytki z programami shareware

Pozdrawiam

--
Robert Kowalski
robek_at_it.com.pl