Re: Serwis czy oszuści? (Hewlett Packard Polska)

Autor: RoMan Mandziejewicz (roman_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Sat 16 Nov 1996 - 15:47:19 MET

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

[...]

> Sadze, ze Federacja Ochrony Konsumenta moze cie wspomoc finansowo.

Tutaj nie istnieje problem wsparcia finansowego.
Istnieje zupełnie inny problem: nawet gdybym w jakiś sposób wygrał
sprawę - niewiele to zmienia - HP (jak widać z innych listów) traktuje w
ten sposób klientów - mają to po prostu głęboko w [autocensored]. Co ich
obchodzi jeden czy drugi klient w Polsce? Przy takiej sprzedaży _mogą_
sobie pozwolić na utratę tych paru klientów.
Myślę, że o wiele lepiej podziała 'umiędzynarodowienie' problemu - mam
zamiar przetłumaczyć mój list i puścić go w jakimś poważnym,
międzynarodowym forum, tak żeby firma HP poczuła to mocniej. Publikacja
w KiBlu nie przyniosła żadnej reakcji HP w moją stronę - nie byłem na
InfoFestiwalu i nie wiem, czy szefowie HP, którzy mieli na nim być w
ogóle dowiedzieli się o sprawie.

RoMan.