Re: Ethernet a gniazdka elektryczne.

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 15 Nov 1996 - 19:31:35 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>RoMan Mandziejewicz <roman_at_silesia.pik-net.pl> wrote:
>: Gabriel Drabik wrote:
>: >
>: > Na ogol napiecie pomiedzy obudowa komputera a ekranem kabla nie przeszkadza
>: > karta sieciowym.
>
>: Karty nie uszkodzi, ale _jakosc_ transmisji raptownie sie pogarsza, do
>: zerwania polaczenia z serwerem wlacznie.
>
>Nie wiem o jakim napieciu myslisz. Z wlasnego doswiadczenia - 220V [jakis
>elektryk kryminalista w ten sposob przelaczyl bolec w gniazdku] na ekranie
> [...]

Jarku, ale w tym wypadku to chyba mozna mowic o podwojnym szczesciu:
1. Siec Ci dzialala wbrew wszelkiej logice,
2. Zyjesz i mozesz o tej historii napisac na 'peceta' :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2