Re: Problem Win3.11

Autor: Miroslaw Kwasniak (kwasniak_at_sun1000.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 14 Nov 1996 - 12:48:51 MET

Sławomir Zajączkowski <zetorun_at_ikp.atm.com.pl> wrote:

: Andrzej Morawski <morawski_at_ae.krakow.pl> napisał(a) w artykule
: <3288D40C.3218_at_ae.krakow.pl>...
: > Nie moge uruchomic zadnego programu dosowskiego, wyswietlany jest
: > komunikat - Niewlasciwa wersja systemu.
: >
: > Jaki jest tego powod?
: >
: > Jak temu zaradzic?
: >
: > Prosze o pomoc
: >
: Mialem ostatnio taki komunikat. Uwaga! sprawdz najlepiej wersje systemu na
: ktorej pracujesz a w szczegolnosci opcje SHELL w config.sys (sciezke do
: COMMAND.COM)! To jest powod dlaczego nie mozesz uruchomic aplikacji
: DOSowej.
: Bardzo czesto ludzie pracujacy na Win95 po przelaczeniu sie na "stara
: wersje systemu" probuja wykorzystac COMMAND.COM z Win95! Jak to nie pomoze
: to komputerek a wlasciwie software na nim zamontowany ma "kuku"

: Slawek

Tez mialem cos takiego, problem byl dosc subtelny. Mianowicie mialem
dwa egzemplarze command.com (DOS 6.22) w / i /DOS , a byly rozne (jeden
oryginal, drugi firmowany przez optimus - nie mam pojecia skad mi sie
wzial).

Mirek