Re: Win95 czy upgrade?

Autor: Janusz Radzieńczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 15:59:51 MET

Nie mialem zamiaru zabierac glosu w tej sprawie, ale nie wytrzymalem: Jakie problemy z WIN95???? Jakie problemy z instalacja???? Instalowalem kilkadziesiat Windowsow95 na roznym sprzecie i zadnych problemow. Panowie, trzeba umiec czytac komunikaty i rozumiec je, a nie bez sensu naciskac OK.
I nie trzeba tutaj "FENOMENA", tylko ciut myslenia.
A jak ktos nie umie sobie zainstalowac systemu, to powinien pod DOS-em grac w Dooma.
Niestety W95 jest bardziej wymagajace nie tylko sprzetowo, ale tez intelektualnie.

Janusz Radzienczak