Re: Win95 czy upgrade?

Autor: Ktos ciekawski (bez_at_adresu.niestety)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 14:51:52 MET

>STARY !!!
>Jestes jakims FENOMENEM!
>zupelnie szczerze!
>jak czytam te opisy drogi przez meke
>ktorych internet jest pelny od czasu nieslawnej inauguracji w95
>to wprost nie moge uwierzyc w to co piszesz
>jesli to prawda - wart jestes dla M$ wszystkie pieniadze
>nie wiem tylko czy powinnni Cie zatrudnic
>czy obwozic po swiecie i pokazywac

Bez przesady, przypadki zainstalowania Win95 bez problemu sie podobno
zdarzaja
(nawet u mnie). Zalezy CO sie instalowalo i JAK (czyli bez myszki, bez
drukarki, bez
sieci, samo VGA itp. -> tylko po co Windows 95 wtedy jak wystarczy Norton
Com. ?)
Inna kwestia, ze nie napisales czy pozniej Win dzialal bo to jest
najciekawsze !
Podejrzewam, ze na 1000 poprawnych instalacji dluzej niz tydzien dzialalo
zaledwie 37 !

A z tym obwozeniem to zly pomysl: po co caly swiat ma popadac w kompleksy
z powodu jednego fenomena ?

Sebasian Malarz
sebmal_at_petex1.petex.bielsko.pl