Re: Gadanie po kablu....

Autor: Cezary Grabski (czarek_at_gielda-sam.slupsk.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 13:39:04 MET

Jacek Osiecki <joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule
<slrn58j3n9.cri.joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl>...
MS NEtMeeting, ale jest troche przyciezkawy i nie polecam.

> A mnie interesowalby programik na modle unixowego talk-a, ale dzialajacy
> na sieci Windoziarskiej... najlepiej gdyby jeszcze byl dosowy (ale nie
> musi byc)...
> Rozwiazania "Pure IPX" tez by mnie interesowaly.
Zajrzyj do ftp://ftp.gielda-sam.slupsk.pl/internet
tam gdzies jest talk do w3.1 (widzi talka z unixa!)

\
(012)-434881|

/

--