Re: zmiana domyslnego widoku w win95

Autor: Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 23:52:58 MET

rmizinski_at_polbox.pl (Robert Mizinski) wrote:

>Moze zle rozumiem, ale to chyba zart? Bo nie proponujesz mi chyba,
>zebym wszedl do kazdego foldera w calym drzewie katalogow na dyskach i
>robil tam zmiane widoku recznie? Poza tym tak robione zmiany potrafia
>czasem generalnie zniknac przy okazji np. jakiejs instalacji albo
>awaryjnego konczenia zawisnietych programow. Mnie chodzi raczej o
>jakis wpis w rejestrze, albo jakis rekursywny batch, ktory sie
>przejdzie po calym dysku i to zrobi za mnie. Jesli masz jednak cos
>praktycznego na mysli, to wyjasnij prosze troche dokladniej, dobrze?
OK OK juz sie poprawiam bo zle sie zrozumielismy !
Nie wiem jak to mam napisac.
O moze na przykladzie.
zaluzmy ze mam skrot do c:\
(Dla My Computer to nie chce dzialac ale na skrotach dziala)
Klikasz na ten skrot i otwiera Ci sie okno,
teraz segregujesz sobie ikonki jak tam chcesz po typie i robisz refresh .
od tego momentu jak klikniesz na ten skrot to bedziesz mial posegregowane tak
jak sobie to zrobiles. Oczywisciwe klikajac w TYM SAMYM oknie na inne foldery i
tam wchodzac sposob posegregowania zostaje zachowany.
ALe jak juz bedziesz mial inny skrot to muisz te operacje (refresh) powtorzyc.
Trzeba tak zrobic dla kazdego skrotu , bo tylko na skrotach mozna zapisac
sposob segregacji.
Czyli dla wszystkich skrotow do dyskow lub folderow trzeba: otworzyc .
posegregowac, refresh .

Mam nadzieje ze zrozumiales! Jak nie to napisz postaram sie jeszcze raz to
wytlumaczyc.

Nie znalazlem sposobu z registry.

--
   _/      _/      _/            _/   _/    Leslaw Frydel