Re: zmiana domyslnego widoku w win95

Autor: Robert Mizinski (rmizinski_at_polbox.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 14:58:37 MET

On Mon, 11 Nov 1996 09:01:21 GMT, lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Leslaw
Frydel) wrote:

>MOzna!
>Wystarczy zrobic refresh dla danego foldera do ktorego mamy skrot i od tad ten
>skrot po otwarciu bedzie mial zapamietane ustawienia.

Moze zle rozumiem, ale to chyba zart? Bo nie proponujesz mi chyba,
zebym wszedl do kazdego foldera w calym drzewie katalogow na dyskach i
robil tam zmiane widoku recznie? Poza tym tak robione zmiany potrafia
czasem generalnie zniknac przy okazji np. jakiejs instalacji albo
awaryjnego konczenia zawisnietych programow. Mnie chodzi raczej o
jakis wpis w rejestrze, albo jakis rekursywny batch, ktory sie
przejdzie po calym dysku i to zrobi za mnie. Jesli masz jednak cos
praktycznego na mysli, to wyjasnij prosze troche dokladniej, dobrze?
               Robert.