Re: Low Radiation czy nie?

Autor: Miroslaw Kwasniak (kwasniak_at_sun1000.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 13:31:03 MET

Tymek Wu. <Tymoteusz.Wrona_at_ComArch.Krakow.pl> wrote:
: Ostatnio przeczytalem, ze:
: "... LOW RADIATION - jest to jednak tylko rozwiazanie polowiczne, gdyz
: technologia "LR" redukuje promieniowanie pochodzace z tylnej czesi
: monitora (A NIE Z EKRANU) i nie ma zadnego wplywu na redukcje
: odblaskow i poprawe kontrastu obrazu".
: Rzecz jasna jest to tekst zywcem z reklamy filtrow ochronnych. Ale jak
: to zwykle bywa prawda lezy posrodku. Mam wiec pytanie czy LOW
: RADIATION jest to tylko obnizone prominiowanie z TYLU monitora czy
: rowniez z przodu? A jesli to drugi to ile OBNIZONE?

LR jest to chwyt reklamowy jesli nie jest napisane wg ktorej normy.
A zdaje mi sie, ze nie normy globalnej typu ISO czy EIA. Producenci
powoluja sie glownie na normy szwedzkie, ktorych jest co najmniej ze trzy
:)-

Mirek