HELP!! - Sportster z UK

Autor: Piotr Adamkiewicz (etlpraz_at_etlxdmx.ericsson.se)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 09:54:26 MET

Czesc,

Zakupilem w UK modem US Robotics Sportster 33.6 Fax/Modem/Voice
W dolaczonej broszurce znalazlem informacje, ze ze wzgledu na wymagania
dotyczace rynku brytyjskiego nast. opcje sa ograniczone badz wylaczone:

A>,> repeat commands disabled
! time break recall disabled
/ pause 125 ms disabled
" dialling quote mode disabled
B Bell/ITU-T locked at B0(ITU-T)
&G guard tone locked at &G2 (1800Hz)
&P pulse dial ratio locked at &P1 (UK)
S6 dial tone wait range: 4-8 default: 4
S7 wait for carrier range: 0-60 default: 60
S11 answer tone locked at 2100Hz (V.25)
      Bell 212A and Bell 103 disabled

Czy ktos moglby mi pomoc i wyjasnic jakie ustawienia sa w Polsce
i co oznaczaja?
(szczegolnie obawiam sie pulse dial ratio, answer tone, guard tone).

Czy bede mogl tego modemu uzywac w Polsce?

Czy istnieje programowy sposob zmiany rozpoznawania sygnalu dzwonienia?