Re: warp czy win95 ?

Autor: Darek Korzun (darek_at_atec.altkom.com.pl)
Data: Sun 10 Nov 1996 - 23:22:53 MET

On Sun, 10 Nov 1996 21:05:30 +0100, Jaroslaw Kozak
<kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>Kurs..kursem...polecam technety i opis architektury NT..
Ha, ha, dziekuje. Prosze sie nie obrazac. Nie moge skomentowac.

>co jest rozumiane poprzez separate memory space a co jest
czym ?? tu chyba czegos brakuje.

Separate Memory Space to jak byk oddzielne obszar pamieci, a jak
oddzielny obszar pamieci dla 16-bitowki to i oddzielny WOW, czy nie
mam racji ?

Poza tym uruchhamiam tak programy i jakos kiedy mi sie jeden wywali to
drugi dziala (chyba ze to jego cien na ekranie pozostal).

Darek