Re: Pomoc techniczna M$

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 10 Nov 1996 - 19:19:24 MET

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote in article
<32862B4F.335C_at_ibm.net>...
> Jarek Lis wrote:
> Kiedys miejscowi dziennikarze zapytali BG dlaczego nie daje pieniedzy
> na cele dobroczynne. Zastanowil sie gleboko, po czym powiedzial: "bo
> jestem za mlody".

Jak nie daje? A podatki? To na co? Czy podatek SS czy unemploymnet bedzie
keidys przez BDG wykorzystany?
Czy nei palci podatkow na tysiace rzeczy ktorych nie uzywa.
Bez przesady.

> Co nie przeszkadza mu budowac domu z garazem za ponad
> 10 milionow (garaz 10 milionow, nie dom!). Dom zreszta dostarcza dochodu

A pownien mieszkac w nomiocie ze styropianu.
> [...]
> interesujaca,
> nie mowiac o tym ze duzo lepiej platna. MS uwaza bowiem ze sam zaszczyt
> pracowania tamze wystarczy za pensje. W grupie MSWord pracuje 350 osob.
> Wszyscy troche pieprznieci, ze skrzywionym ego. W trakcie interview
> jakis
> facio mowil mi z wypiekami na twarzy: "I wiesz, moj program bedzie
> uzywalo
> 50 milionow ludzi!". "No i co z tego?" zapytalem dajac tym samym brak
> zrozumienia dla Idei Microsoftu i grzebiac ostatecznie moje szanse na

Interview daja tam programisci? To kiedy oni pracuja?
Cos tu nie tak.
Duza kroporacja z oddzialem human resources i interviews robia programisci.

> Spedzilem tam caly dzien rozmawiajac z 10 osobnikami. Nie moge
> podac szczegolow, bo podpisalem "non-disclosure agreement".

Ale za to
> zrozumialem pare rzeczy, zwlaszcza zrodlo problemow z produktami MS.
> Od tego czasu uzywam Warpa.
>
> Andrzej Lewandowski

A co takiego mozna sie dowiedziec podczas interview?

Jakies bajki nam tu Andrzej sprzedaje.
A Seattle jest duzo, duzo wiecej firm softwarowych niz sam MS.