Re: warp czy win95 ?

Autor: Darek Korzun (darek_at_atec.altkom.com.pl)
Data: Sun 10 Nov 1996 - 18:38:36 MET

On Sun, 10 Nov 1996 16:38:04 GMT, radekp_at_geocities.com (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>To tak. Ale ty nie. :)
>To co ja robie: Java+(tfu!) Explorer raczej zbyt wymagajace nie jest,
>a zrezygnowalem z NT4 16MB.

Ja tez uzywam J++ i Java Workshop SunSoftu z lokalnym IIS ale sie tak
bardzo nie zamulilem zeby nie zwrocic uwagi na spowolnienia, no chyba
ze mnie zamroczylo od tych literek na ekranie.

>Na 16MB.

>Win95 na 4MB to rakieta. Radze sprobowac :) Klik na Start, 5 sekund
>tutututututututu (to HDD!) i jest rozwiniete menu Start. Podobnie ze
>wszystkimi folderami Startu.

W NT 4.0 to tylko za pierwszym raze tak wolno (do cache wczytuje) a
potem to nie mrygniesz a juz beleczka rozwinieta.

A co do IE to jasne ze jak wol sie laduje, chociaz Szkapa nie jest w
tym lepsza.

Darek