Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 12:41:14 MET


At 05:59 96-11-09 +0100, you wrote:
>
>Nie tak ostro:)
>Zrobic dobry tech support to problem. Mialem kontakt z kilkoma wlacznie z
>NEC, Quicken/Intuit, MS Netcom i ogolnie nie bylem zadowolony. Coz prawda
>jest taka tech supoort jest okropnie kosztowna operacja..

  Ale Majkrosoft to przecie bardzo bogata firma :-)

>> Po drugie wyraznie mowilem o skopiowaniu pliku na dysk, a nie o
>> otwarciu. Roznica, wydaje sie zasadnicza.
>
>Jak sobie otworzysz takim notepadem to sobie i zasejwujesz, nie?

  A co bedzie dla plikow > 64KB notepad je otworzy ?
  A co z plikami mniej tekstowymi ? notepad je otworzy ?
  notepad to nie dzdzownica ktora mozna kierpce zawiazac

>
>> Rozwiazanie tez troszeczke odmienne. Nalezy mianowicie dwumlasnac
>> wiadomosc, nie plik. Wiadomosc sie otwiera a zalacznik pojawia
>> sie w formie otwartej koperty, ktora wyposazona jest juz w
>> menu kontekstowe z poleceniem "kopiuj". Prawda ze proste ?

   No wiec widac ze chodzi o zalacznik, ktory moze byc taki duzy jak 1 MB
   Notepad go nie lyknie.

>> A nieznajomosc tego rozwiazania dyskwalifikuje PANA INZYNIERA,
>> jako pracownika pomocy technicznej.

>Pan inzynier nie jest inzynierem tak na prawde.
> Jest za to leniem.

   Nie obrazaj czlowieka jak go nie znasz.
   Moze jest on normalnym czlowiekiem i nie uzywa MS Mail
   tylko jakis porzadny, normalny program NIE Majkrosofta.

>Zloz skarge.

  Pisz Pan na Berdyczow.

--
Romek
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
  ------   PeCetologia jest nauką eksperymentalną !  ------


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:55:26 MET DST