Re: Wreszcie w Polsce ! ( Wiecej pierdul nie bedzie )

Autor: Tomasz Sokolski (tomsok_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 10:02:02 MET

Tomasz Durka napisal do mnie :

**********************
Dziwne ze wsrod tych "frajerow internetowcow" z IQ powyzej 10 znalazlo sie
setki takich,(i to nie tylko w Polsce, ale na calym Swiecie) dzieki ktorym
zarabiam dzisiaj powyzej $1000 dziennie, a wielu z nich tez niezle sobie
zyje.
Zgadzam sie z toba, ze matematyki nie da sie oszukac, ale oprocz Ciebie i
innych takich jak ty jest jeszcze w Polsce 40-sci cos milionow ludzi,
ktorzy pewngo dnia beda ze mna zarabiac $2000 dziennie (z tym ze ja wtedy
bede zarabial $10000...).
A poczekaj tylko jak ta firma otworzy sie w Chinach ........ Takze, jak
widzisz tych czekajacych zeby dac jest jeszcze wystarczajaco duzo aby
wystarczylo moim prawnokom. Trzeba tylko wiedziec jak do nich dotrzec, i
uwierz mi ze Internet jest jednym z najlepszych zrodel, przynajmniej dla
mnie.

No, ale gadu gadu a tu juz trzeba isc z tej Kalifornijskiej plazy bo pozno
sie robi i po calym dniu baterie mi sie koncza!

Ps. Sluchaj, zebys nie pomyslal sobie ze Cie do czegos nadal namawiam, ale
lubie sie sprzeczac no i nie lubie jak ktos moim nazwiskiem szarga.

To na razie splywam !

*************************

Na co ja odpowiadam :

Serdeczne gratulacje !!!!

1. z powodu bardzo dobrego samopoczucia

2. z powodu dochodow

3. z powodu rozwinietej wyobrazni

( nie wyleguj sie tak na plazy bo dostaniesz raka skory )

Na marginesie dodam, ze o ile sie nie myle to aby "dostawac" te $1000
dziennie sprzedajesz za ok $ 10 000 dziennie. Mozesz zglosic sie do mnie
!!!
W mojej firmie dostaniesz wiecej niz 10% !!!

BTW dziennie 100 "kart" * 365 =36 500 kart rocznie zakladajac ze "takich
jak Ty" jest powiedzmy 1000 to rocznie sprzedanych bedzie zajebiscie duzo
"kart" ... mam w ziazku z tym pytanko

DOKAD CI WSZYSCY SZCZESLIWI POSIADACZE "KART" BEDA DZWONIC ???

Ale tym pomyslem z Chincykami to juz mnie rozbroiles.

" ... blogoslawieni naiwni , albowiem ich bedzie krolestwo Boze .... "

O.K. Twiedzisz, ze firma i dziallalnosc jest legalna w Polsce ....
no to podaj mi :

NIP, REGON i RHB ( albo numer idnt. jesli nie jest to osoba prwana )

Chetnie dowiem sie wiecej szczegolow.... jesli mam z kims wchodzic w
business to lubie o nim wiecej wiedziec.

Oczywiscie zwrotnie podam swoje !!