Re: Ostrzezenie: TCH

Autor: Maciej Puzio (puzio_at_medianet.com.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 09:38:35 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> nic nadzwyczajnego. tch components to hurtownia czesci do pc - nie zajmuja
> sie zestawami. mi to nawet na reke ze maja to tak logicznie rozdzielone. poza
> tym zalatwili cie od reki porzadnie, wiec nie wiem po cholere krzyczysz? :)
> jakby ci kazali wymontowac to bys poszedl do tch systems i by ci wymontowali
> a ty bys zaniosl to do tch components. jak ci oni montowali to masz fakture z
> systems wiec masz gwarancje z systems wiec masz bezplatny demontaz, a jak sam
> montowales to dlaczego maja ci dawac gwarancje na robocizne? :) normalne i
> sie czepiasz imho.

> [...]

Nie wiem czy zauwazyles - chodzilo o wymiane bateryjki podtrzymujacej zegar
i CMOS. Wymontowywac plyte po to aby wymienic bateryjke? Moze Tobie to sie wydaje
naturalne, ale dla mnie to idiotyzm. Poza tym - najpierw kazali mi rozmontowywac
komputer, a potem dopiero (gdy zdazylem juz sobie nadszarpnac nerwy), okazalo sie
ze to nie jest konieczne. Gwoli sprawiedliwosci dodam, ze gdy sie wszystko
wyjasnilo, zostalem zalatwiony grzecznie i szybko.

Pozdrowienia

Maciej Puzio
puzio_at_medianet.com.pl