Re: CD-ROM i Windows 95

Autor: Tomek Stankiewicz (venglin_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 21:13:39 MET

joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:

>G95 wiele rzeczy robi awtomatycznie... automatycznie wykrywa trzy karty
>graficzne i dwa modemy... poza tym przydaje sie pare stacji... szkoda ze
>nie wykrywa nowych dyskow... ;)

OK. Moze i przewspanialy Windows 95 wykrywa, to i tamto ale co mi z
tego jak po tej instalacji sprzet jest niedostepny, alebo jest
konflikt przy cd i przy kontrolerze dyskow?

P.S.
Prosze nie przysylac wiecej listow dotyczacych lastdrive :-)

Tomek Stankiewicz, Polska, Lublin, Biernata 27
http://hektor.umcs.lublin.pl/~venglin/tom/index.htm