Re: Monitor 15 - co wybrac ?

Autor: Mariusz Fras (maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 14:30:57 MET

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com) wrote:
: maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl (Mariusz Fras) napisal(a):

: >Jestes pewien co do pracy z tak wysoka czestotliwoscia odswierzania ?
: >Mam taki monitor i o ile dobrze pamietam to w instrukcji jest mowa
: >o 75Hz (jak wlacze PnP i puszcze test to tez pokazuje tryby do 75Hz).
: >maf

: No to ten twoj ADI chodzi gorzej niz 14-calowe montory. Przestudiuj
: jeszcze raz instrukcje i sprawdz czest. odsw. V. Jesli jest mniejsza
: niz 65kHz, to ci nie zazdroszcze...

Mam dokladnie ten sam model (ADI Microscan 4V) i wczoraj ustawilem go sobie na
90 Hz i chodzil bez problemow.
Chodzi mi o cos innego. W instrukcji jest przy roznych trybach pracy napisana
czestotliwosc odswierzania i nie ma tam wymienionego nic powyzej 75 Hz. Pytanie
ile mozna sobie ustawic bez obawy o trwalosc monitora.

maf