Re: Monitor 15 - co wybrac ?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 12:32:07 MET

maf_at_ub.ists.pwr.wroc.pl (Mariusz Fras) napisal(a):

>Jestes pewien co do pracy z tak wysoka czestotliwoscia odswierzania ?
>Mam taki monitor i o ile dobrze pamietam to w instrukcji jest mowa
>o 75Hz (jak wlacze PnP i puszcze test to tez pokazuje tryby do 75Hz).
>maf

No to ten twoj ADI chodzi gorzej niz 14-calowe montory. Przestudiuj
jeszcze raz instrukcje i sprawdz czest. odsw. V. Jesli jest mniejsza
niz 65kHz, to ci nie zazdroszcze...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -