Re: warp czy win95 ?

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 05:34:49 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199611070918.KAA28470_at_malcolm.rmnet.it>...
> On Thu, 7 Nov 1996 01:44:14 +0100, S.D. wrote:
>
> [...]
> [...]
>
> Poniewaz nie moge odpowiedziec w swoim wlasnym imieniu
>   (bo znudzilo mi sie wysluchiwac typowego u nyc-guy'a:
>   "co wy tam w europie mozecie wiedziec, windoze jest najlpesze
>   bo uzywajaja go AAAAMMMMEEEEERRRRYYYYYKKKAAAAAANNNNNIIIIIEEEEE!!!")
>
> wiec odpowiem cytatem ze Scott'a McNealy'ego
>    (jak nie wiesz Slaweczku kto to taki, to uzyj WHOIS)
>
> "Wybor miedzy NT a Unix'em - to test na inteligencje.
>  Czasami, kiedy ogarnia mnie zwatpienie, mam wrazenie
> [...]
Grzesiu skad to przekonanie o wyzszosci USA nad reszta swiata bo chyba nie
z mojego listu?
Ja tylko chcialem dac znac ze na temat win NT jest mnostwo literatury
ktorej na temat warpa brakuje. Bedziesz dyskutowal z tym twierdzeniem?
Win NT lepeij sobie daje rade z win32 apps niz warp?
Czy tu tez bedziesz dyskutowal?
Win NT jest lepiej supportowane przez Microsoft niz  warp przez IBM.
Tu tez sie nie zgodzisz?
Te cechy maja wielkie znaczenie dla uzytkownika.
PS Oba systemy i warp i winNT sa produktami firm amerykanskich wiec tu nie
o wyzszosc jednego kontynentu nad drugim (choc chyba oczywista w tej
branzy)
chodzi.
Ciao.