Re: warp czy win95 ?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 10:08:08 MET

On Thu, 7 Nov 1996 01:44:14 +0100, S.D. wrote:

[...]
> [...]
[...]
>Mysle ze o wiele wazniejsza (sarkazm) jest roznica w tonach publikacji na
>temat win NT ktorych to ton nie ma na temat Warp no i support programistow.
>Slysze tez ze warp nie zabardzo soabie radzi z aplikacjami win32 z ktorymi
>win NT radzi sobie swietnie. win NT to dostep do miriady dobrych i
>profesjonalnych software.
>No i support samych producentowi tes sie tu liczy.

Poniewaz nie moge odpowiedziec w swoim wlasnym imieniu
  (bo znudzilo mi sie wysluchiwac typowego u nyc-guy'a:
  "co wy tam w europie mozecie wiedziec, windoze jest najlpesze
  bo uzywajaja go AAAAMMMMEEEEERRRRYYYYYKKKAAAAAANNNNNIIIIIEEEEE!!!")

wiec odpowiem cytatem ze Scott'a McNealy'ego
   (jak nie wiesz Slaweczku kto to taki, to uzyj WHOIS)

"Wybor miedzy NT a Unix'em - to test na inteligencje.
 Czasami, kiedy ogarnia mnie zwatpienie, mam wrazenie
 ze 50% ludzi posiada inteligencje znacznie ponizej sredniej"

Grego

P.S. Wybor jest prosty: WARP do uzytku personalnego,
 UNIX do poteznych workstation, WARP Server lub UNIX
 do serverow. Kto ma pieniadze - AIX, kto ich nie ma Linux.

 Oczywiscie Sun'owi i HP tez mozna zaufac, a dla biednych
 FreeBSD to tez swietny wybor.

P.S.2. SCO Zaczelo rozdawac Unix za darmo srodowiskom akademickim.
(jesli ktos sciagnie go sobie z internetu. 22.35$ na CD)
Open Server 5 versja monouser od razu, ale prawdopodobnie oferta
zostanie rozszerzona rowniez na UnixWare.

P.S.3. Ale od SCO to ja radze raczej trzymac sie z daleka.
  [To juz moje osobiste doswiadczenia]

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi