Re: EDO vs FPM - wyniki testu

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 17:31:49 MET

piotrs_at_tch.waw.pl (Piotr Sobczak) napisal(a):

>Nie ma czegos takiego jak EDO czy SDRAM z parzystoscia, zasada dzilania tego
>typu pamieci nie pozwala na kontrole w/w.

Czyli najlepszym rozwiazaniem (z kazdego punktu widzenia) jest
FPM36bit, a nie EDO. Tylko, ze ja FPM36bit po prostu od dawna nie
widzialem.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -