Re: Podkrecanie procesora!

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 16:49:49 MET

Piotr Dziedzic napisal (-a) :

> Sorki powinienem nie pisac o 84 zeby nie robic komus apetytu, ale =
> zdenerwowaly mnie artykuly o super Cx 200+ (np. Pc World Komputer 11/96 =
> art. "Najszybsze pecety nie uzywaja procesorow Intela")
> INTEL RULEZ !!!

Widzisz, Ci faceci z roznych pism odpalaja sobie testy aplikacyje pod
Windows a te z kolei sa zbudowane z najbardziej popularnych aplikacju pod
Winde a tym z kolei wystarczy Pentium SX (czyli takie cos co nie ma FPU).
Cyrix 6x86 w stalym przecinku jest szybszy od Pentium i dlatego komputer z
Cx P200+ wypada w tych testach lepiej niz najlepsza maszyna z iP200.
Ale koproc w Cx jest tak slabiutki ze az d... sciska, wypada ponad 50%
gorzej.
> Jak ktos chce niech poda mi jaki test mam zapuscic na 210 to dostanie =
> wyniki.

Jak ktos chce niech poda mi jaki test mam zapuscic na Pentium Pro z zegarem
powyzej 200 MHz (tzn. 210MHz i 233MHz) to dostanie wynik (nie zartuje!).

Piotrek