Re: Podkrecanie procesora!

Autor: Piotr Dziedzic (tsoft_at_linux.inwarz.skierniewice.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 16:16:04 MET

Jacek Osiecki <joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl> wrote:

> Eeee.. ze tak zapytam, jaka to plyta? I jaki proc. chodzi Ci na 210MHz? P200?

Odpowiadam Tobie i innym:

Jest jeszcze duzo testow do wykonania.
Pracujemy nad tym z kolega od jakiegos czasu i zobowiazalem na razie sie nie ujawniac dokladnych szczególów dotyczacych 84 MHz i ..... moze wiecej.

Sorki powinienem nie pisac o 84 zeby nie robic komus apetytu, ale zdenerwowaly mnie artykuly o super Cx 200+ (np. Pc World Komputer 11/96 art. "Najszybsze pecety nie uzywaja procesorow Intela")
INTEL RULEZ !!!

Jak ktos chce niech poda mi jaki test mam zapuscic na 210 to dostanie wyniki.

Pozdrawiam
Piotr

tsoft_at_linux.inwarz.skierniewice.pl