Re: kolejna niespodzianka

Autor: Andrzej Karpinski, Lublin ul. Junoszy 1A/10, (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 14:03:09 MET

> To jest oczywi cie nieprawda je eli chodzi o Linuxa. Karpio, nie pisz
> prosz jak nie wiesz.

> Pod Linuxem nie trzeba adnych dodatkowych driverow, wszystko zapewnia
> system. Nale y za to ci gn /zainstalowa sobie narz dzie hdparm je eli

to co piszesz to oczywiscie nieprawa. bo jesli mam kontroler, ktory
normalnie pracuje jako karta 16bit, a aby skorzystac z 32bit trzeba
kontrolerowi o tym powiedziec przy pomocy sterownika programowego,
ktory jest dostepny pod dosem li tylko, to linux niczego nie
zalatwia. i nie chodzi tu o 32bit dostep do dysku czy procedury
obslugi dysku a fizycznie o sprzet, ktory dziala tak a nie inaczej i
system niczego tutaj nie zmieni. tak jest przynajmniej w przypadku
karty o ktorej pisze i nie musi sie to zgadzac zawsze rzecz jasna.
karpio