Re: Kilka Systemow na jednym PC. Jak to zrobic?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 13:13:44 MET

Piotr Kozbial <piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl> writes:

> Mam w komputerze dwa dyski 1.2Gb. I chcialem zainstalowac
>
> dysk1) FAT 250Mb - Windows95 (na szelki wypadek)
> FAT 1025Mb- Windows NTw 4.0
>
> dysk2) FAT 250Mb - Linux (tylko z ciekawosci go instaluje)

Lepiej go skasuj, to nie ma sensu. To nie jest system, ktory instaluje sie
z ciekawosci na partycji FAT wymiennego dysku, przy zalozeniu ze nie jest
potrzebny. Naprawde.

> FAT 1025Mb- OS/2 (3.0 bo mam juz dosyc czekania na 4.0)

> Ten dysk byl sformatowany pod Windows95 jako dysk wymienny i nie
> jest widoczny spod "golego" DOSa i OS/2.
> Zastanawiam sie czy mam jakakolwiek szanse aby w tej sytuacji nadal
> miec mozliwosc uzywania dysku2 do przenoszenia danych miedzy komputerem
> w domu a komputerem w pracy?.

Co to dokladnie znaczy "byl sformatowany pod Windows95 jako dysk wymienny
i nie jest widoczny spod \"golego\" DOSa i OS/2" ? Czy jego tablica partycji
wyglada jakos inaczej niz zwykla? Czy moze ma jakies informacje w
bootsektorach, albo jeszcze gdzies?

Moze nalezy powiedziec Windowsowi ze to normalny dysk?
W kazdym razie formatowanie dysku dla Linuxa przez Windows 95 nie jest
wlasciwym krokiem.

--
Krzysztof Halasa