Re: Monitor 15 - co wybrac ?

Autor: Wojciech Chmielewski (hci03wc_at_loqi03.eti.pg.gda.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 11:00:32 MET

Mam od ponad roku ADI 4V 15 calowy monitorek. Kosztuje obecnie okolo
1400zl. Jest naprawde dobry. Chodzi u mnie pod Windoza 800x600 100Hz.
Testowalismy z kumplem ten monitor i bez problemu w 800x600 poleci przy
120Hz bez przeplotu. Duzo czasu poswiecam pracy z komputerem i nawet po 5
godzinach pracy oczy mnie nie bola, a przy Daewoo nie moglem wysiedziec
nawet jednej godziny. Oczywiscie i tak najlepiej kupic jeszcze dobry
filtr:-)
                                Wojtek.