Re: Monitor 15 - co wybrac ?

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 11:28:26 MET

Karol Jez napisal (-a) :

> : A ja mialem SONY SFII 15" i czym predzej wymienilem na 15" NOKIE Multigraph
> : jak zobaczylem:
> : a/ u jednego kumpla co SONY ma w srodku i wyjasnilo mi to czemu
> : producent daje tylko rok gwarancji;
> : b/ u drugiego kumpla jak sie pracuje na NOKII (kurcze, zaczyna sie
> : era inteligentnych monitorow).

Ja nie jestem zwolennikiem SONY bo sie za duzo napatrzylem na nie i wiem
jaka jakosc obrazu oferuja. Poza tym ta roczna gwarancja to jakies kpiny.
Nie wiem jak to jest ale inne firmy robiace monitory na tych samych kinolach
od SONY (np. NOKIA) sa o wiele lepsze (jakosc, obraz, funkcje, gwarancja) a
cena jest nawet czasami nizsza.
Ja wybralbym Nokie Multigraph z kinolem SONY Trinitron.
> Mozecie poslac jakies dokladniejsze informacje o tej Nokii ?
> (dane tech., cena i gdzie kupic w W-wie).
dane na www.nokia.com model monitora 449M
sprzedaje je firma S3000 (w Warszawie tel. 675-42-22)
> A co sadzicie o 17" CTX (bodajze koncowka XE)?

To XE to chyba ta wersja na Diamondtronie, calkiem niezly.

Piotrek