Re: Monitor 15 - co wybrac ?

Autor: Kazimierz Borowski (kborowsk_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 11:46:23 MET

Pare osob wrote:

> A ja mialem SONY SFII 15" i czym predzej wymienilem na 15" NOKIE Multigraph
>
> A z tanszych to rzeczywiscie do ADI nie mam zadnych zastrzezen

Jest jeszcze pewna mozliwosc do rozpatrzenia: pojawila sie nowa wersja
GoldStar 15". Pracuje od 2 lat na poprzednim modelu (GoldStar 1515) i
caly czas byl OK, parametry przyzwoite, tani, a jakosc obrazu lepsza
przynajmniej od
popularnego ostatnio Daewoo CMC 1502B1. Przypuszczam, ze ten nowy model
(nie wiem jak sie wabi) nie moze byc gorszy. Widzialem go w sklepie
firmowym Optimusa w Wa-wie, za ok. 1350 PLN. No tak, ja wiem ze Optimusa
wielu nie lubi, ale w koncu to nie ich produkcja.

Merle