Monitor 15 - co wybrac ?

Autor: Jeff W. (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 08:51:56 MET

On 6 Nov 1996 20:16:48 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>15" SONY. Mam i nikt mnie nie przekona do zadnych CTX, Daewoo i innych
>podobnych. Piotrek jedynie sie chwali, ze ma Nokie na koneskopie SONY, ktora
>co prawda wyswietla wlasciwie tak samo, ale ma wiecej regulacji. To klasa
>monitorow sama dla siebie i wybaczcie, porownywanie ich z czymkolwiek jest
>nie na miejscu.

A ja mialem SONY SFII 15" i czym predzej wymienilem na 15" NOKIE Multigraph
jak zobaczylem:
a/ u jednego kumpla co SONY ma w srodku i wyjasnilo mi to czemu
    producent daje tylko rok gwarancji;
b/ u drugiego kumpla jak sie pracuje na NOKII (kurcze, zaczyna sie
    era inteligentnych monitorow).

A z tanszych to rzeczywiscie do ADI nie mam zadnych zastrzezen

Janusz Kolodziej
stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl